Formula 1 ehtirası Mislidə tam şəkildə yaşanır! Avstraliya QP-də Mövsümün İlk Yarışı! – ARMY.AZ

Formula 1 ehtirası Mislidə tam şəkildə yaşanır! Avstraliya QP-də Mövsümün İlk Yarışı! – ARMY.AZ
like 211

Formula 1-də ilin ilk yarışı Avstraliyanın Melburn şəhərində Albert Park Qran Prisində keçiriləcək. Bazar günü saat 07:00-da Avstraliya Qran Prisində 20 sürücü yarışacaq. Formula 1-də qalibiyyət ehtirası uzunmüddətli və canlı mərc seçimləri ilə Misli-də!

Bəhreyn Qran Prisi ilə başlayan və Əbu-Dabi Qran Prisi ilə başa çatan F1 2024 mövsümü 8 dekabr 2024-cü ildə 24 yarışdan sonra başa çatdı. 2021, 2022 və 2023-cü il mövsümlərindən sonra, mövsümün bitməsinə 2 yarış qalmış Maks Verstappen Las Veqas Qran Prisində çempionluğunu elan etdi. Verstappen dörd və ya daha çox çempionluq titulunu qazanan altıncı sürücü olmaqla Formula 1 tarixinə düşüb. 2024-cü il mövsümü Maks Verstappen ilə üç ildir komanda çempionluğunu saxlayan Red Bull Racing üçün parlaq olmadı. Red Bull Racing Komandalar Çempionatında mövsümü 3-cü yerdə başa vurdu, çünki onların ikinci sürücüsü Serxio Peres komandanın çempionluğunu qazanması üçün kifayət qədər xal toplaya bilmədi.

Komandalar Çempionatında boyun və boyun olan McLaren və Ferrari üçün mövsümün ən vacib yarışı, mövsümün son yarışı olan Abu Dabi Qran Prisi oldu. Çarlz Lekler grid cəzası səbəbindən mövsümün ən vacib yarışlarından birinə 19-cu yerdən başlamaq məcburiyyətində qalıb. Yaxşı başlanğıcı və bacarığı sayəsində o, 20-ci dövrəyə belə çatmamış 4-cü yerdə idi. Yarışdakı liderliyini qoruyan Lando Norrisi digər Ferrari sürücüsü Karlos Sayns izləyib. İki Ferrari sürücüsü çox yaxşı yarış keçirsələr də, Lando Norrisi taxtdan sala bilmədilər və yarışın qalibi Norris, konstruktorların çempionu isə McLaren oldu. McLaren mövsümü 666 xalla çempion kimi başa vurub, Ferrari isə 652 xalla ikinci yeri tərk etməli olub.

McLaren 26 ildir gözlədiyi çempionluğu Lando Norrisin Əbu-Dabi GP-dəki qələbəsindən sonra qazandı. Sonuncu dəfə 1998-ci ildə David Coulthard və Mika Hakkinen tərəfindən idarə olunan MP4/13 avtomobili ilə çempionluq qazanan McLaren, əvvəlki şöhrətli günlərinə qayıtmaq üçün Zak Braunu komanda meneceri təyin edərək yenidən strukturlaşma prosesinə girdi. 2019-cu ildən bəri çəkilən zəhmət, nəhayət, keçən mövsüm öz bəhrəsini verdi. 2024-cü il mövsümündə qazandıqları çempionluqla ümumilikdə 9 komanda çempionluğu var.

Ən çox çempionluq qazanan F1 komandaları:

Ferrari: 16
Williams 9
McLaren 9
Mercedes: 8
Lotus: 7
Red Bull: 6

2024-cü ildə F1-də əsas keçidlər və gedişlər

Lyuis Həmilton Scuderia Ferrari-nin bir hissəsi olmaq üçün 12 illik Mercedes ailəsini tərk edir!

Formula 1 tarixində ən böyük komanda dəyişikliklərindən biri 2024 F1 mövsümünün başlamasına az qalmış baş verib. 2013-cü ildən bəri Mercedes ailəsinin ən önəmli üzvü olan Lyuis Həmilton 2025-ci il mövsümündə Formula 1-in ən ikonik və köklü komandalarından biri olan Scuderia Ferrari komandasına qoşulacağını açıqladı. Mercedes-lə 1+1 illik müqaviləsi olan Lyuis Həmilton, əgər Mercedes-in zirvə yarışından kənarda olduğunu və ona rəqabətədavamlı avtomobil verilmədiyini düşünsə, 2024-cü il mövsümünün sonunda komandanı tərk etmək imkanına malik idi. Formula 1 dünya çempionluğunu 7 dəfə qazanan Həmiltonun hazırda 40 yaşı var və təqaüdə çıxmazdan əvvəl 8-ci dünya çempionluğunu qazanaraq ən çox çempionluq qazanan pilot kimi tarixə düşmək istəyir. Həmiltonun Ferrari-yə keçidi hələ mövsüm başlamadan elan edilmişdi, ona görə də hər iki komandada güc balansını dəyişdi. 2024-cü il mövsümünə güclü başlamağa ümid edən Mercedes, komandanı indiki yerə daşıyan və qazandıqları 8 komanda çempionatında aparıcı rol oynayan Lyuis Həmiltonun ilin sonunda, daha mövsüm başlamadan Ferrariyə keçəcəyini açıqlamasından sonra komandada böyük bir boşluq qaldı. 2023 Formula 1 mövsümündə Redbulldan başqa yeganə Qran Pri qalibi olan Karlos Saynz da mövsümün sonunda Ferrari-dən buraxılacağını öyrənib.

Əfsanəvi mühəndis Adrian Newey 19 illik münasibətinə son qoydu!

Komandalar keçən ilin may ayında Redbull ilə 19 illik tərəfdaşlığına son qoyacağını elan etmiş əfsanəvi Formula 1 mühəndisi Adrian Newey-i öz siyahısına əlavə etmək üçün yarışır. Xüsusilə Ferrari və Aston Martin pul kisəsinin iplərini son 32 ildə 14 çempionluq qazanmış avtomobilin dizayneri Nyuiyə açdılar. Formula 1-də bolidin uğuru pilotun uğuru qədər önəmlidir və həm də yarışın nəticəsini şərtləndirən ən mühüm amillərdən biridir; Adrian Newey kimi böyük bir adın 2025-ci ilin ilk rübündə Redbull-dan ayrılacağı ilə bağlı açıqlama Hamiltonun Ferrari-yə keçidindən sonra ən böyük hadisə oldu. Adrian Newey, Aston Martin komandasının sahibi Lawrence Stroll ilə Aston Martinin gələcəyinə rəhbərlik etmək üçün beş illik müqavilə imzalayaraq, martın sonunda yeni komandasına qoşulacaq. FİA-nın müəyyən etdiyi qaydalar çərçivəsində yeni komandası ilə işə başlamazdan əvvəl bir müddət məcburi məzuniyyət götürməli olan Nyuinin 2025-ci ilin avtomobili artıq dizayn olunduğu üçün diqqətini 2026-cı il mövsümünə yönəldəcəyi gözlənilir. Bu mövsüm Aston Martin-in avtomobilini dizayn etməsə də, onun komandadaxili problemlərin həllində və mövsüm boyu ediləcək inkişaflarda aktiv rol oynaması Aston Martinin gələcək hədəfləri üçün böyük bir artı olacaq.

Mövsümün sonunda komanda dəyişən və F1-lə vidalaşan sürücülər

Mercedes-də 12 mövsüm keçirdikdən sonra Ferrari-yə keçən Lyuis Həmilton, hələ yarışa başlamamış mövsümün sonunda Carlos Sainz-i yersiz qoyub. Uğurlu 2024 mövsümündən sonra Carlos Sainz-in daha böyük komanda ilə müqavilə imzalaması gözlənilir və onun 2025-ci il mövsümündə Williams üçün yarışacağı təsdiqlənib. Həmiltonun boşaldığı Mercedes oturacağı Formula 2 pilotu Andrea Kimi Antonelliyə keçib.

İyun ayında Redbull ilə müqaviləsini daha 2 il uzatan Serxio Peres davamlı olaraq performansını aşağı saldığı və Maksı Komandalar Çempionatında tək qoyduğu üçün komandadan qovulmuşdu. Onu əvəzləyəcək adlar Redbull-un kiçik komandası Racing Bulls pilotları Daniel Rikkiardo və Yuki Tsunoda idi, lakin mövsüm bitməmiş, Rikkardo gözlənildiyi kimi çıxış etmədiyi üçün mövsümün ortasında komandadan qovulmuş və yerinə Liam Lawson gətirilmişdi və Redbull kreslosu xəyala çevrilmişdi. Redbull kreslosunu kimin alacağı ilə bağlı müzakirələr davam edərkən, aylardır ehtiyat sürücü kimi gözləyən Liam Lawsonun test sürüşlərindəki üstün performansına görə 2025-ci il mövsümündə Maks Verstappenlə yanaşı sürəcəyi təsdiqlənib.

Formula 2 pilotu İsak Hadjar Daniel Rikkardonun və Liam Losonun yeni mövsüm üçün Redbulla getməsi ilə boş qalan Racing Bulls kreslosunu aldı. Kick Sauber həm Valtteri Bottas, həm də Çjou Quanyu ilə müqaviləni yeniləməyib və Haasdan ayrılan Niko Hülkenberqi 2025-ci il mövsümü üçün imzalayıb. O, Formula 2 çempionu Qabriel Bortoletonun Nikoya qoşulacağını açıqlayıb. Komandasız qalan Valtteri Bottas illərlə birlikdə çalışdığı ailəsinə Mercedes-in ehtiyat sürücüsü, Çjou Quanyu isə Ferrari-nin ehtiyat sürücüsü kimi qayıdıb.

Kick Sauber kimi, Haas da heç bir sürücüsü ilə müqaviləni uzatmadı və 2024-cü il mövsümündə Karlos Saynsı əvəz edən və ilk F1 yarışında xal qazanmağı bacaran Formula 2 pilotu Oliver Bearmanı və Alp pilotu Esteban Okonu komandasına qatdı. İki yeni pilotun gəlişindən sonra komandasız qalan Kevin Maqnussenin F1 səyahəti başa çatdı. Esteban Okonun Haasa keçməsindən sonra boş qalan kürsüyə Alpinin ehtiyat sürücüsü olan Jack Doohan oturdu.

Scuderia Ferrari HP Charles Leclerc Lewis Hamilton

Oracle Red Bull Racing Max Verstappen Liam Lawson

McLaren F1 komandası Lando Norris Oscar Piastri

Mercedes-AMG Petronas F1 Komandası George Russell Andrea Kimi Antonelli

Aston Martin Aramco F1 komandası Fernando Alonso Lance Stroll

Atlassian Williams Racing Alex Albon Carlos Sainz

F1 Komandası Sauber Nico Hulkenberg Qabriel Bortoletoya zərbə vurur

BWT Alpine F1 Team Pierre Gasly Jack Doohan

MoneyGram Haas F1 Komandası Esteban Ocon Oliver Bearman

Visa Cash App Racing Bulls F1 Team Yuki Tsunoda Isack Hadjar

Formula 1 2025 Mövsüm Yarış Təqvimi

1 Avstraliya QP 16 mart 07:00

2 Çin QP 23 mart 10:00

3 Yaponiya GP 6 aprel 08:00

4 Bəhreyn GP 13 aprel 18:00

5 Səudiyyə Ərəbistanı QP 20 aprel 20:00

6 Mayami GP 4 may 23:00

7 Emilia Romagna GP 18 may 16:00

8 Monako GP 25 may 16:00

9 İspaniya 1 iyun 16:00

10 Kanada 15 iyun 21:00

11 Avstriya 29 iyun 16:00

12 Böyük Britaniya 6 iyul 17:00

13 Belçika 27 iyul 16:00

14 Macarıstan 3 avqust 16:00

15 Hollandiya 31 avqust 16:00

16 İtaliya 7 sentyabr 16:00

17 Azərbaycan 21 sentyabr 14:00

18 Sinqapur 5 oktyabr 15:00

19 ABŞ 19 oktyabr 22:00

20 Meksika 26 oktyabr 23:00

21 Braziliya 9 noyabr 18:00

22 Las Vegas GP 22 noyabr 09:00

23 Qətər 30 noyabr 19:00

24 Abu Dabi 7 dekabr 16:00

Döngə və təsnifat dövrə nəticələrini məşq edin

2025-ci il mövsümünün açılış yarışı olan Avstraliya Qran Prisinin birinci və ikinci məşqləri 14 Mart Cümə günü Türkiyə vaxtı ilə 04:30-05:30 və 08:00-09:00 arasında keçirilib. Lando Norris məşqdə birinci, Karlos Sayns ikinci və Çarlz Lekler üçüncü olub. Charles Leclerc ikinci məşqini zirvədə başa vurdu. McLaren komandası da ikinci və üçüncü yerləri tutaraq məşqini başa vurub. Martın 15-i şənbə günü keçirilən üçüncü və sonuncu məşq sessiyasında Oskar Piastri birinci, Corc Rassel ikinci və müdafiəçi Maks Ferstappen üçüncü olub.

Ötən ilin çempionu McLarens sıralanma turlarının ən yüksək pilləsində qərarlaşıb ki, bu da onlara bazar günü yarışda böyük üstünlük verən amillərdən biridir. Lando Norris yarışa birinci cərgədən başlayacaq, komanda yoldaşı Oskar Piastri isə ikinci cərgədən onu izləyəcək. Son dörd ilin çempionu Maks Ferstappen yarışa üçüncü yerdən başlayır. Bu il bir çox azarkeşin səbirsizliklə gözlədiyi Ferrari dueti Çarlz Lekler və Lyuis Həmilton gözlənildiyi kimi çıxış etməyib və yarışa 7-8-ci yerdən başlayacaq.

Formula 1 ehtirasını Mislidə yaşayın!

Mövsümə qalibiyyətlə başlamağa hazırkı çempion Maks Verstappenə verilən əmsal 4.30 olduğu halda, onun ötən mövsümdəki ən böyük rəqibi Lando Norris 2.55 əmsalı ilə bu yarışın favoritidir. Avstraliya Qran Prisinin ən sürətli dövrəsinə verilən əmsallarda yenə də Lando Norris favoritdir və onun əmsalı 3.30-dur. Maks Ferstappen və Çarlz Leklerə verilən əmsallar 4.20-dir. Komandalar arasında McLaren 1,86 əmsalla favoritdir. McLaren-i 2,46 ilə Ferrari və 3,75-lə Redbull izləyir. Yarışda təhlükəsizlik avtomobilindən istifadə etməmək ehtimalı 1.80-dir.



Ana Sayfa