fbpx

Gigiyena məhsullarına tələb P&G məhsullarının qiymətini BAHALAŞDIRDI

BEY MEDIA İnformasiya agenti xəbər verir


Procter & Gamble (PG.N) şirkəti illik satış proqnozunu artırıb.

Metbuat.az xəbər verir ki, buna səbəb istehlak malları nəhənginin, COVID-19 infeksiyalarının artması fonunda daha yüksək tələbatın çoxalması olub. Hazırda şirkətin səhmləri marketinq öncəsi ticarətdə təxminən 2% artıb.

“Tide” və “Mr. Clean” daxil olmaqla parça və evdə qulluq məhsullarının satışında da ikinci rübdə 7% artım qeydə alınıb. Çünki “Omikron” variantının sürətlə yayılması istehlakçıları daha çox təmizlik məhsulları almağa vadar edib. Şirkət daha yüksək əmtəə və yük xərclərini kompensasiya etmək üçün qiymət artımları ilə birlikdə xalis satışları 6% artıraraq 20,95 milyard dollara çatdırırıb. “P&G” nin maliyyə direktoru deyib ki, şirkətin bu il əmtəə, yük daşımalardan əldə edəcəyi gözlənilən gəlir 2,3 milyard dollardan 2,8 milyard dollara qədər artım proqnozlaşdırılıb.




You must enable Javascript on your browser for the site to work optimally and display sections completely.



Google News Abone ol

Bir Cevap Yazın

Back to top button

BEY.AZ sitesinden daha fazla şey keşfedin

Okumaya devam etmek ve tüm arşive erişim kazanmak için hemen abone olun.

Okumaya Devam Edin